נתניהו: "פנינו לשלום אך נמשיך להגן על עצמנו" • צפו

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "פנינו לשלום אך נמשיך להגן על עצמנו" • צפו

ראש הממשלה קיים הערכת מצב בעקבות המצב בצפון ובסיומה אמר: "ישראל תגן על עצמה מפני כל התקפה ומפני כל ניסיון לפגוע בריבונות שלנו"

צילום: קובי גדעון, לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתגובה להסלמה בצפון ולאירוע בו נפל מטוס חיל האוויר ושני טייסים נפצעו, קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו התייעצות ממושכת עם כלל גורמי הביטחון. בסיום ההערכה אמר: "קיימתי היום שורה של התייעצויות עם שר הביטחון והרמטכ"ל. המדיניות שלנו ברורה לחלוטין: ישראל תגן על עצמה מפני כל התקפה ומפני כל ניסיון לפגוע בריבונות שלנו".

"איראן עשתה ניסיון כזה היום. היא הפרה את הריבונות שלנו, היא החדירה כלי טיס שלה לשטחה של ישראל משטח סוריה. חיל האוויר הפיל את כלי הטיס הזה, ופגע במרכז השליטה והבקרה ששיגר אותו. ישראל גם תקפה בעוצמה מטרות איראניות וסוריות אחרות שפעלו נגדנו. זוהי גם הזכות שלנו וגם החובה שלנו ואנחנו נמשיך לממש אותן ככל שיידרש. שאף אחד לא יטעה בכך".

"שוחחתי לפני שעה קלה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. חזרתי באוזניו על זכותנו וחובתנו להגן על עצמנו מול התקפות עלינו משטח סוריה. סיכמנו שהתיאום הביטחוני בין הצבאות שלנו ימשך. שוחחתי גם עם מזכיר המדינה האמריקני, רקס טילרסון, גם על ההתפתחויות של היממה האחרונה ועל התפתחויות נוספות באזור. אני מבקש להבהיר – פניה של ישראל לשלום, אך נמשיך להגן על עצמנו בנחישות מול כל התקפה נגדנו ומול כל ניסיון של איראן להתבסס צבאית נגדנו בסוריה או בכל מקום אחר" אמר.



0 תגובות